.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات رئیس ستاد روحانی

محمدرضا نعمت زاده رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران عصر دوشنبه در همایش «تقدیر از عارف و حمایت از روحانی» که در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، اظهار داشت: هنگامی که حجت الاسلام روحانی قصد ورود به انتخابات را داشت عده‌ای به من می‌گفتند که کسی به یک شخص معمم و روحانی رای نمی‌دهد که من به آنان عرض می‌کردم نظام و انقلاب از آن همه ماست.


وی اضافه کرد: در این هشت سال بر همه ما روزهای تلخی گذشت و کشور نیز در مسیر سقوط قرار گرفته بود بنابراین بر همه واجب بود که مسیر حرکت را تغییر دهیم.


رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه کسی را ذیصلاح‌تر از آقای روحانی نمی‌شناختم، گفت: این به معنی این نیست که بقیه کاندیداها اصلح نبودند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس نعمت زاده در مورد ستادهای آقایان روحانی و عارف در روزهای پایانی رقابت‌های یازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: ما پایبند بودیم که همه ستادهایمان یک پارچه در خدمت حجت الاسلام روحانی قرار بگیرد و البته بنده نیز تماسی با آقای قدوسی داشتم و ایشان گفتند ما ستادهایمان در تهران تعطیل شده است اما در استانها بین ستادهای این دو کاندیدا هماهنگی خاصی برقرار بود چرا که قبلا بخش‌نامه کرده بودیم که با هم هماهنگ باشند.


رئیس ستاد انتخابات روحانی در ادامه سخنان خود به مراسم تقدیر و تشکر از اعضای ستاد روحانی که در سالن اجلاس سران برگزار شد اشاره کرد و یاد آور شد: در آن مراسم هنرمند بنام کشورمان آقای شهرام ناظری حضور داشتند که ایشان گفتند من در طی این سی و چند سال در هیچ مراسم سیاسی شرکت نکردم اما علت حضورم در این مراسم این است که احساس می‌کنم این حرکتی که می‌تواند لبخند را به مردم برگرداند.


نعمت‌زاده در ستایش انصراف محمدرضا عارف به نفع حجت‌الاسلام حسن روحانی در یازدهمین دوره رقابت‌های ریاست جمهوری نیز گفت: عارف مرد بزرگی است و از خودگذشتگی نشان داد و انصراف ایشان سبب یکی شدن اصلاح طلبان و اعتدال گرایان شد که همین خود سبب رای بالای 50 درصدی حجت الاسلام روحانی بود.


وی ضمن تقدیر و تشکر از آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید محمدخاتمی گفت: من چند روز قبل از انتخابات خدمت آقای هاشمی رفسنجانی رسیدم که ایشان نیز گفتند بنده بلافاصله بعد از انصراف آقای عارف از آقای روحانی حمایت می‌کنم.


رییس ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب اضافه کرد: ما قبل از ثبت نام آقای هاشمی خدمت آقای خاتمی رسیدیم و ایشان نیز اصرار داشتند که کاری کنیم که آقای هاشمی حضور یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.